Advertentiecampagne

Sky Showtime is een nieuwe streamingdienst die in Nederland de streamingmarkt bestormt. Met een uniek aanbod, doordat het de grootste filmstudio’s ter wereld onder het label verenigt. Om dit aan de man te brengen klopten ze bij ons aan. Wij bedachten een campagne die het beste van beide werelden bevat als het aankomt op podcast advertenties: bereik én veel tijd om context te geven.

Cijfers

2.2M

Podcast playouts

212K

Bereik op social

De campagne

Timing

November 2022

Doelgroep

Streamers 25+

Doel campagne

Merkbekendheid voor Sky Showtime

Type campagne

Combinatie van branded content & pre-rolls

Campagneconcept:

In de hele maand november werd door middel van branded content in Marc-Marie & Aaf Vinden Iets en Maandag Klaagdag uitgelegd wat de streamingdienst Sky Showtime bijzonder maakt. Daarnaast werden er pre-rolls geproduceerd door Tonny Media. Deze werden ingezet in verschillende titels, o.a. Geuze & Gorgels en Ruben Tijl Ruben om het bereik te verhogen.