De Jeugdkantine is een centrale ontmoetingsplek waar alle mensen – van beleidsbepalers tot professionals en van jeugd tot ouders – samenkomen. De bar wordt bezet door Nienke de la Rive Box en Rida Deraoui , die zich elke aflevering verwonderen over een bepaalde statistiek met betrekking tot de jeugd. En toevallig komen er altijd een deskundige en ervaringsdeskundige langs die deze statistiek van context kunnen voorzien. Gelukkig maar: want cijfers zeggen niets, mensen wél.

Cijfers

1.4M

Podcast playouts

370K

Bereik op social

De campagne

Timing

December-februari 2021-2022

Doelgroep

M/V 18-55 jaar

Doel campagne

Brand awareness & merkoverweging

Type campagne

Branded content

Campagneconcept:

T-Mobile daagde beide podcasts uit om in vijf afleveringen een Unlimited versie van de podcast te ontdekken door nieuwe technologie uit te proberen. Zo ruilde Marc-Marie eenmalig de xylofoon in voor een digitaal soundboard, en maakte Jaap een drum & bass versie van De Zelfspodcast intro jingle. In beide podcasts werd dit vijf afleveringen op rij gedaan.