Advertentiecampagne

In De Grote Gwen en Geraldine Show geven Gwen van Poorten en Geraldine Kemper elke aflevering hun mening over een hardnekkig vooroordeel in de samenleving. Maar stiekem zijn ze ook benieuwd naar de mening van anderen. Gelukkig is Flair rijkelijk uitgerust met scherpe columnisten, die óók meningen hebben over vooroordelen. In deze campagne bespreken Gwen & Geraldine iedere aflevering een thema dat centraal staat in de Flair, waarin ze spraakmakende anekdotes vertellen uit hun eigen leven.

Cijfers

300K+

Podcast playouts

251

Verkochte abbonementen

De campagne

Timing

November 2022 - januari 2023

Doelgroep

Vrouwen 23 - 34 jaar

Doel campagne

Aandacht creëren voor het vernieuwde Flair magazine en online platform

Type campagne

Native advertentiecampagne

Campagneconcept:

In 9 afleveringen prijzen Geraldine en Gwen op een natuurlijke manier de vernieuwde Flair aan en enthousiasmeren ze hun publiek voor de content in Flair. Daarnaast is er voor de podcast een speciale URL aangemaakt waarop luisteraars een proefabonnement konden aanschaffen. 

Dankzij ‘De Grote Gwen en Geraldine Show’ van Geraldine en Gwen is er een perfecte connectie gelegd tussen het imago van de vernieuwde Flair en de nieuw te bereiken doelgroep. Door thema’s, die de opvolgende week te vinden waren op Flair.nl en het bijbehorende magazine, te koppelen aan de podcast bereikte Flair op een speelse wijze de doelgroep.