Advertentiecampagne

Lange wachtrijen, die tijdverspilling, irritatie en stress veroorzaken. Iedereen herkent wel de ergernissen die komen kijken bij het verkrijgen van tickets voor je favoriete artiest of voetbalwedstrijd. Zo ook de podcastmakers van Tonny Media. Gelukkig bestaat er Priority van Vodafone en Ziggo, waarmee klanten van Vodafone of Ziggo voorrang krijgen bij de meest gewilde festivals, concerten en sportwedstrijden.

Cijfers

4.6M+

Podcast & YouTube playouts

De campagne

Timing

Mei - juni 2023

Doelgroep

25-59 jaar oude sportliefhebbers en concertbezoekers & 18-28 jaar oude festivalbezoekers

Doel campagne

Vergroten waardeperceptie van Vodafone en Ziggo door de promotie van het klantprogramma Priority

Type campagne

Native advertentiecampagne, host-read & guest-read pre-rolls

Campagneconcept:

In vier verschillende podcasts – Geuze & Gorgels, De Grote Gwen & Geraldine Show, RUBEN TIJL RUBEN en De Snobcast – hebben de podcastmakers van Tonny Media het klantprogramma Priority van Vodafone en Ziggo bij hun luisteraars onder de aandacht gebracht. Met Priority van Vodafone en Ziggo krijgen klanten voorrang op de meest gewilde tickets voor sportwedstrijden, concerten en festivals. In vier afleveringen per podcast bespreken de makers op natuurlijke wijze iedere aflevering een aantal verschillende Priority-deals. Ze vertellen geheel op eigen wijze waarom deze opties zo goed bij hun en de luisteraars passen.

Conclusie

Door in stijl van de podcasts te blijven zijn de creaties authentiek en komen deze geloofwaardig over. De samenwerking met VodafoneZiggo heeft geresulteerd in een succesvolle en krachtige campagne, waarbij een sterke band ontstond tussen de podcast en het merk VodafoneZiggo.