adverteren

adverteren

Je bent gek als je niet in podcasts adverteert, maar wél in traditionele media. Eén van de belangrijkste redenen is de intimiteit tussen de maker en luisteraar. Wij gebruiken dit gegeven, om reclames in onze podcasts nog doeltreffender te maken. Wij laten de makers - met wie de doelgroep een persoonlijke band voelt - de advertentie verpakken in unieke reclamecampagnes, waar de luisteraar niet omheen kan (en wil!). Groot nadeel hieraan is dat de werkgelegenheid van de zogeheten tussenpersonen een flinke knauw krijgt. We doen namelijk alles zelf: onze eigen campagnes, eigen rubrieken en eigen jingles.

native

native

Reclame verweven in de content van een podcast. Het is persoonlijk en blijft beter hangen. Bijvoorbeeld door een bestaande of nieuwe rubriek hieraan te koppelen. Inclusief flexe jingle natuurlijk.

rolls

rolls

De Rolls (15-30 sec.) zijn vooraf ingesproken reclameteksten, die achteraf in de montage worden toegevoegd aan het product. Er zijn drie soort rolls. De preroll (een bericht voordat de podcast begint), de midroll (een bericht waarmee de podcast wordt onderbroken) en de postroll (een bericht nadat de podcast is geëindigd).

events

events

Opnames op locatie bieden mogelijkheid tot andersoortige campagnes. Dit is een sterke manier om te profiteren van de community building tussen maker en luisteraar.

360

360

Het complete pakket. Voor een langere periode verbindt een merk zich aan een podcast, waarbij de advertenties op alle platformen terug te vinden zijn. Van podcast naar socials, van nieuwsbrief naar giveaways.

tonny_media_360