De Jeugdkantine is een centrale ontmoetingsplek waar alle mensen – van beleidsbepalers tot professionals en van jeugd tot ouders – samenkomen. De bar wordt bezet door Nienke de la Rive Box en Rida Deraoui , die zich elke aflevering verwonderen over een bepaalde statistiek met betrekking tot de jeugd. En toevallig komen er altijd een deskundige en ervaringsdeskundige langs die deze statistiek van context kunnen voorzien. Gelukkig maar: want cijfers zeggen niets, mensen wél.
Cijfers
1.4M
Podcast playouts
370K
Bereik op social
De campagne
Timing
December-februari 2021-2022
Doelgroep
M/V 18-55 jaar
Doel campagne
Brand awareness & merkoverweging
Type campagne
Branded content
Campagneconcept:
T-Mobile daagde beide podcasts uit om in vijf afleveringen een Unlimited versie van de podcast te ontdekken door nieuwe technologie uit te proberen. Zo ruilde Marc-Marie eenmalig de xylofoon in voor een digitaal soundboard, en maakte Jaap een drum & bass versie van De Zelfspodcast intro jingle. In beide podcasts werd dit vijf afleveringen op rij gedaan.