Advertentiecampagne
Sky Showtime is een nieuwe streamingdienst die in Nederland de streamingmarkt bestormt. Met een uniek aanbod, doordat het de grootste filmstudio’s ter wereld onder het label verenigt. Om dit aan de man te brengen klopten ze bij ons aan. Wij bedachten een campagne die het beste van beide werelden bevat als het aankomt op podcast advertenties: bereik én veel tijd om context te geven.
Cijfers
2.2M
Podcast playouts
212K
Bereik op social
De campagne
Timing
November 2022
Doelgroep
Streamers 25+
Doel campagne
Merkbekendheid voor Sky Showtime
Type campagne
Combinatie van branded content & pre-rolls
Campagneconcept:
In de hele maand november werd door middel van branded content in Marc-Marie & Aaf Vinden Iets en Maandag Klaagdag uitgelegd wat de streamingdienst Sky Showtime bijzonder maakt. Daarnaast werden er pre-rolls geproduceerd door Tonny Media. Deze werden ingezet in verschillende titels, o.a. Geuze & Gorgels en Ruben Tijl Ruben om het bereik te verhogen.