Advertentiecampagne

In de rubriek ‘Spill the tea’ vertellen Gwen en Geraldine elkaar om de beurt iets over zichzelf wat de ander zeker nog niet wist. Zo vertelde Gwen dat ze ooit iemand gestalkt en haar huis bijna is afgebrand door haar ondergoed, en Geraldine dat ze ooit geld heeft gestolen uit de spaarpot van haar vriendin (ze gaf het wel terug) en dat ze ooit gezoend heeft met Rosanne (van het befaamde liedje). Dit doen ze onder het genot van een Fuze Tea. Zonder Fuze Tea te morsen natuurlijk, dat zou zonde zijn.

Cijfers

240K

Podcast playouts

1.3M

Bereik op social

De campagne

Timing

Augustus-december 2022

Doelgroep

M/V 25-45 jaar

Doel campagne

Brand awareness

Type campagne

Branded rubriek met doorvertaling naar social

Campagneconcept:

Door middel van de rubriek ‘Spill the tea’ kregen de mid-rolls een natuurlijk gevoel en paste het goed bij de content. Daardoor ervaart de luisteraar het als minder storend. De voordelen van een een Fuze Tea drankje worden altijd kort voor de rubriek benoemd.