Advertentiecampagne

​​T-Mobile gelooft dat in iedereen een Unlimited schuilt. Door 5G actief te gebruiken kun je altijd blijven ontdekken. Om deze boodschap te verspreiden daagde T-Mobile de podcasts: De Zelfspodcast en Marc-Marie en Aaf Vinden Iets uit om ook op zoek te gaan naar de Unlimited-versie van zichzelf.

Cijfers

1.4M

Podcast playouts

370K

Bereik op social

De campagne

Timing

December-februari 2021-2022

Doelgroep

M/V 18-55 jaar

Doel campagne

Brand awareness & merkoverweging

Type campagne

Branded content

Sander Schimmelpenninck voor een microfoon met koptelefoon op

Campagneconcept:

T-Mobile daagde beide podcasts uit om in vijf afleveringen een Unlimited versie van de podcast te ontdekken door nieuwe technologie uit te proberen. Zo ruilde Marc-Marie eenmalig de xylofoon in voor een digitaal soundboard, en maakte Jaap een drum & bass versie van De Zelfspodcast intro jingle. In beide podcasts werd dit vijf afleveringen op rij gedaan.