Pre-roll & branded content campagne

Univé heeft de Cyberhulp in het leven geroepen. Hiermee bieden ze een 24/7 helpdesk waar je terecht kunt met al je vragen over online veiligheid. Om bewustwording te creëren dat je online kwetsbaar bent, legden wij in de Zelfspodcast op een luchtige manier uit wat er online mis kan gaan en wat je daar aan kunt doen (tip: de Univé Cyberhulp raadplegen). 

Cijfers

253K

Branded content playouts

250K

Pre-roll playouts

De campagne

Timing

Maart 2022

Doelgroep

M/V 25-35 jaar

Doel campagne

Vergroten van de bekendheid van de Univé Cyberhulp

Type campagne

Branded content & pre-rolls campagne

Sander leest column voor Univé voor

Campagneconcept:

Vooraf aan de aflevering werd er in een pre-rolls op een luchtige manier een situatie geschetst waar het mis kan gaan op het gebied van online veiligheid. Vervolgens werd er in de branded content van diezelfde aflevering verder op het onderwerp ingegaan en kwamen de usp’s van de Cyberhulp aan bod.