Pre-roll & branded content campagne
Univé heeft de Cyberhulp in het leven geroepen. Hiermee bieden ze een 24/7 helpdesk waar je terecht kunt met al je vragen over online veiligheid. Om bewustwording te creëren dat je online kwetsbaar bent, legden wij in de Zelfspodcast op een luchtige manier uit wat er online mis kan gaan en wat je daar aan kunt doen (tip: de Univé Cyberhulp raadplegen).
Cijfers
253K
Branded content playouts
250K
Pre-roll playouts
De campagne
Timing
Maart 2022
Doelgroep
M/V 25-35 jaar
Doel campagne
Vergroten van de bekendheid van de Univé Cyberhulp
Type campagne
Branded content & pre-rolls campagne
Campagneconcept:
Vooraf aan de aflevering werd er in een pre-rolls op een luchtige manier een situatie geschetst waar het mis kan gaan op het gebied van online veiligheid. Vervolgens werd er in de branded content van diezelfde aflevering verder op het onderwerp ingegaan en kwamen de usp’s van de Cyberhulp aan bod.