Branded content campagne

Bij TOTO wordt sport en spel altijd goed gecombineerd. De vraag van TOTO is of we dit in een van onze podcasts konden doortrekken. Hierop gingen de mannen van De Derde Helft de uitdaging aan om een ‘wedje’ te leggen voor elke wedstrijd.

Cijfers

640K

Podcast playouts

285K

Social bereik

De campagne

Timing

Juni 2021 tot juni 2022

Doelgroep

Sportliefhebbers van 24-35 jaar

Doel campagne

Brand awareness

Type campagne

Branded content & social campagne

Koning TOTO de Derde Helft

Campagneconcept:

In elke aflevering kiezen de mannen van De Derde Helft de TOTO wedstrijd van de week waarin ze een wedje leggen wat de score is en wie er gaat winnen. Deze weddenschap wordt doorvertaald naar een social post waar hun weddenschap visueel wordt weergeven. Extra spelelement is dat de volgers van De Derde Helft hier ook aan mee mogen doen en TOTO speeltegoed kunnen winnen.