Podcasts groeien in Nederland razendsnel. Het medium wint aan populariteit, juist omdat het wel weer eens lekker is om gewoon te luisteren. En je op die manier te laten informeren, of je verbeeldingskracht zijn gang te laten gaan. Waarschijnlijk luister je zelf óók vaak naar podcasts en bracht dat je misschien wel hier.
Met de groei van het medium is het logisch dat er steeds meer vraag is naar advertenties in die podcasts. Adverteren in podcasts staat in Nederland echter nog in de kinderschoenen. Daarom begrijpen wij best dat de eerste stappen naar een succesvolle podcastcampagne spannend zijn. Want waar begin je? Hoe zorg je dat jouw kostbare marketingbudget het beste tot zijn recht komt? En hoe overtuig je jouw manager om deze stap te wagen? Geen zorgen! In de Podcast Advertentiebijbel nemen we je aan de hand en helpen we je om de eerste stappen te maken naar een ijzersterke podcastcampagne.
In de Podcast Advertentiebijbel leer je over:
- De Nederlandse Podcastmarkt
- Waarom adverteren in podcast werkt (met cijfers!)
- Welke vormen van adverteren er in podcast zijn
- Wanneer je welke vorm het beste kunt inzetten
- En natuurlijk: hoeveel het kost